H??rlev??l
Hotelteszt, mystery guests |
?? "Mystery Guest Program" avagy??kompetens ??s objekt??v visszajelz??s az ??zlet m??k??d??s??r??l ?? ??n sz??llod??t, ??ttermet, vagy??panzi??t ??zemeltet ??s??tudni szeretn??, hogyan m??k??dik??az ??zlet??az ??n t??voll??t??ben? Kiv??ncsi arra, hogy a vend??gek megfelel?? t??j??koztat??st kapnak-e, ill. kell??en udvarias, figyelmes kiszolg??l??sban r??szes??lnek-e? Sz??vesen szembes??lne a val??s??ggal, hogy??az alkalmazottak tiszteletben tartj??k-e a j??t??kszab??lyokat??pl. a sz??ml??z??s vonatkoz??s??ban???Szeretne kompetens ??s objektiv visszajelz??st??kapni a??szolg??ltat??sok min??s??g??r??l???A FAMILYHOTELS sz??llodai ill. ??ttermi pr??bav??s??rl??i - akik mindny??jan ??veket??t??lt??ttek el????a vend??gl??t??sban - el??zetesen??egyeztetett id??pontban ??s felt??telekkel felkeresik az ??n ??zlet??t, ??s az ott tapasztaltakr??l r??szletes besz??mol??val seg??tik az ??n munk??j??t. Olyan probl??m??kra??h??vj??k fel a figyelmet, amelyek b??r val??sz??n??leg l??nyegesen befoly??solj??k a v??llalkoz??s??m??k??d??st, a mindennapok??s??r?? tennival??i k??z??tt "bel??lr??l" aligha tetten??rhet??k, ??gy a vezet??s sz??m??ra ak??r ??vekig hom??lyban maradhatnak. Az ??szrev??teleket, pozit??v vagy negat??v tapasztalatokat??a legnagyobb diszkr??ci??val kezelj??k, ??s term??szetesen javaslatokat tesz??nk a felt??rt probl??m??k megold??s??ra is. ??rdekl??d??s, inform??ci??: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. ?? |