Címlap Hotelteszt

Hírlevél

Amennyiben szeretne információt kapni aktuális ajánlatainkról, kérjük adja meg elérhetőségeit.



Hotelteszt, mystery guests

 

"Mystery Guest Program"

avagy kompetens és objektív visszajelzés az üzlet működéséről

 

Ön szállodát, éttermet, vagy panziót üzemeltet és tudni szeretné, hogyan működik az üzlet az Ön távollétében? Kiváncsi arra, hogy a vendégek megfelelő tájékoztatást kapnak-e, ill. kellően udvarias, figyelmes kiszolgálásban részesülnek-e? Szívesen szembesülne a valósággal, hogy az alkalmazottak tiszteletben tartják-e a játékszabályokat pl. a számlázás vonatkozásában? Szeretne kompetens és objektiv visszajelzést kapni a szolgáltatások minőségéről? A FAMILYHOTELS szállodai ill. éttermi próbavásárlói - akik mindnyájan éveket töltöttek el  a vendéglátásban - előzetesen egyeztetett időpontban és feltételekkel felkeresik az Ön üzletét, és az ott tapasztaltakról részletes beszámolóval segítik az Ön munkáját. Olyan problémákra hívják fel a figyelmet, amelyek bár valószínűleg lényegesen befolyásolják a vállalkozás működést, a mindennapok sűrű tennivalói között "belülről" aligha tettenérhetők, így a vezetés számára akár évekig homályban maradhatnak. Az észrevételeket, pozitív vagy negatív tapasztalatokat a legnagyobb diszkrécióval kezeljük, és természetesen javaslatokat teszünk a feltárt problémák megoldására is. Érdeklődés, információ: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

 

 

Kiemelt partnereink: